11 oktober, 2009

Jag såg tårar

Idag såg jag något jobbigt, min härliga Anna hade tårar i ögonen. Varför hade hon tårar i ögonen? Jo för att jag skulle åka hem till Örebro. Jag fick väldigt dåligt samvete och kände mig elak för att jag åkte när jag såg henne sådär, men jag skulle ju åka hem ikväll :(.

Man kände sig lite extra elak också för att man inte visade samma känslor som Anna, lika starkt som hon gjorde. Det var ett tungt hejdå, även fast jag "snart" får träffa henne igen när hon kommer till Örebro. Men på ett sätt så kändes det bra iaf, för jag har aldrig haft någon som på ett sådant tydligt sätt visat att det betyder så mycket om jag är där eller ej. Det värmde även fast det gjorde ont att åka därifrån. Nu längtar jag till vecka 44, som det ser ut så får jag en kamrat att leka med under vecka 43 så sista tiden går lite fortare.

Puss Anna

/Bamse-läsaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar