25 oktober, 2009

Ivan och nya människor.

Ivan har nu fått börja träffa på lite nya människor. I veckan som gick så kom pappa förbi med min andra säng och Ivan stördes inte det minsta av att pappa var här och hjälpte mig att montera ihop den. Han vart snarare jätteglad eftersom här kommer en snubbe och bygger en jättestor klätterställning åt han. För såfort vi hade fått formen klar så klättra Ivan runt i den så det vart lite svårt att få dit madrassen utan att klämma han.

Sen nåndag senare så kom min flickvän Anna. Anna har lov så hon är här i över en vecka så man hoppades verkligen att Ivan skulle tycka om henne. Men det var inget att oroa sig för nu funkar det så här att om Anna sitter eller ligger ner nånstans så ligger Ivan brevid henne, han gillar henne verkligen :). Sen så har han även träffat A+K (mina små systrar) som hade missat en buss och ville komma förbi en stund innan nästa buss hem gick. Ivan låg och sov i sängen när tvillingarna kommer och hoppar ner på varsin sida om han, Ivan stencool som han är kollar vad det är filurer som sitter runt han och sen fortsätter han att vila.

Lite Ivan Bilder:
Så här ser det ut när jag försöker spela något på min dator.


En obäddad säng är en perfekt vila sig plats


Där Anna är finns Ivan


Hatt hyllan är en perfekt sova plats tycker Ivan. Han har legat där uppe i nästan 3 timmar idag.


/Måste fixa bättre Kamera

1 kommentar:

  1. Det här säger jag för att jag bryr mig Oskar. Det här beteendet börjar bli oroväckande. Jag blir mörkrädd!

    SvaraRadera