07 oktober, 2009

Höst update!

Oj oj Oktober är redan här, fy va tiden går :). Vad äre som händer nu då?
1. Aion har släppts. För er som inte vet så är Aion ett MMORPG med focus på PvPvE. Jag spelar det tillsammans med Martin och Psycho. Så nu är jag inne i MMO svängen igen, vilket Anna redan har märkt eftersom allt oftare måste fråga "spelar du?" på msn när jag inte svarar. Ska försöka bli lite bättre på det, men iaf. Grymt roligt spel änsålänge, jag kör som en Cleric (main healer) och har riktigt skoj. Min karaktär heter Sunako och är så jävla cool!.
Gearen är lite outdated på den där bilden, men ni utseendet är ungefär detsamma :). Nog om Aion!

2. Ivan! Mitt kattinförsökaffande går riktigt bra, har haft fortsatt mailkontakt med Yvonne (uppfödaren). Yvonne är väldigt bra måste jag säga, jag har varit på besök hos henne och hälsat på min framtida kamrat 2 gånger och varje gång så pratar Yvonne mycket. Men det är bra saker hon pratar om så nu när jag sitter och funderar på saker kring mitt kattinförskaffande så slutar alla tankegångar hela tiden med "Yvonne sa det, Yvonne förklarade det", hon har helt enkelt varit väldigt informativ och det är väldigt bra. Det enda dåliga med det är väll att jag ibland tycker att jag har svårt att visa intresse för katten eftersom jag inte har något att fråga henne om :D. Men tydligen så tycker Yvonne att jag har visat ett genuint intresse för lilla Yang (som jag kommer kalla för Ivan) för när jag berättade för Yvonne att jag tänkte kalla Yang för Ivan fick jag det här som svar i mitt mail:
"Jag ska berätta för Yang att han nog kommer att bli kallad Ivan. Han är en riktig nallebjörn må du tro, så kelig och gosig och gladlynt. Jag tror han kommer att bli en fantastisk liten kompis."
Låter verkligen bra det där, hon skickade även med en bild på Ivan/Yang när han är 12 veckor.
Så vacker han är!.

3. Påtal om vacker, just nu har jag hemtenta period. Och med min strategi på hur man gör hemtentor har jag fått lite ledig tid. Därför kommer jag imorgon (torsdag) åka ner till Värnamo och hälsa på hos min härliga Anna. Hon har varit lite sjuk senaste tiden :(, så hon behöver nog mig där så jag kan pyssla om henne lite :D. Mer får ni inte veta om mitt besök hos Anna för det är barnförbjudet.

/Sunako

1 kommentar:

  1. Det låter verkligen positivt från Yvonne ang Ivan! Så roligt, och jag håller med han är vacker.

    Pyssla om henne rejält så att hon blir frisk snart, men var inte alltför barnförbjuden för är inte säkert att hon orkar det om hon är lite krasslig. Måttliga mängder *ler*
    Hälsa till din härliga Anna!

    SvaraRadera