08 december, 2009

24 år

Så var det ännu en gång den 8 December. Dags å klättra ännu ett steg upp i livets trappa. Änsålänge har min älskling Anna och lillebror sagt grattis (räknar inte med de i förskott man fått). Lite besviken på Ivan, han har inte ansträngt sig något alls för att försöka gratulera mig!

Jag har fått en födelsedagspresent. Jag fick den av Anna vid första advent och den har legat här inne i rummet å väntat på att rätt dag ska komma. Jag gjorde en gissning på att det var ett trumset till mitt PS3, men samtidigt trodde jag inte att Anna skulle köpa något sådant då hon ibland påpekar att jag spelar för mycket :). Men verkar som jag fick rätt i slutändan. Fick ett trumset till PS3 som funkar till mitt Guitar Hero 5. Jag fick även Band Hero, så nu har jag 2 spel som man kan leka artist till. Tack älskling!

Jag har såklart plockat ihop presenten och provat den och verkligheten slog mig i käften riktigt fort. Det är ett faktum nu att jag suger på tv-spels trummor (gör jag på vanliga med hehe). Så trummorna får mina gäster spela, gitarren är min (no worries ska införskaffa en till gitarr å mic i framtiden).

/Stora 24:a åringen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar